سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/10/27 توسط  | نظر
خبر ها حاکی از این است که شاهرخ خان به همراه کاترینا در عمان کنسرت خواهد داشت درحال حاضر مقدمات اولیه انجام می شود و به احتمال زیاد زمان اجرای این برنامه در 14 فوریه می باشد شاهرخ خان بازیگریست که نه تنها در هند بلکه در تمام دنیا خواهان زیاد دارد واین بار در عمان با کاترینا به دیدار طرفدارانش می رود
خبر ها حاکی از این است که شاهرخ خان به همراه کاترینا در عمان کنسرت خواهد داشت درحال حاضر مقدمات اولیه انجام می شود و به احتمال زیاد زمان اجرای این برنامه در 14 فوریه می باشد شاهرخ خان بازیگریست که نه تنها در هند بلکه در تمام دنیا خواهان زیاد دارد واین بار در عمان با کاترینا به دیدار طرفدارانش می رود

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/10/27 توسط mohammad | نظر

مرد جوانی در آرزوی ازدواج با دختر کشاورزی بود. کشاورز گفت: برو در آن نقطه بایست.من سه گاو نر را آزاد می کنم. اگر توانستی دم یکی از این گاو نرها را بگیری من دخترم را به تو خواهم داد.مرد قبول کرد. در طویله اولی که از بقیه طویله ها بزرگتر بود باز شد.

باور کردنی نبود، بزرگترین و خشمگین ترین گاوی که در تمام عمرش دیده بود بیرون آمد. گاو که با سم به زمین می کوبید، به طرف مرد جوان حمله ور شد. جوان خود را کنار کشید تا گاو از کنارش گذشت.

دومین در طویله که کوچکتر بود، باز شد گاوی کوچکتر از قبلی که با سرعت حرکت می کرد از طویله خارج شد، جوان پیش خودش گفت:منطق می گوید این را ولش کنم، چون گاو بعدی کوچکتر است . این ارزش جنگیدن ندارد.

سومین در طویله باز شد و همانطور که فکر می کرد گاوی که بیرون آمد،ضعیف ترین و کوچکترن گاوی بود که در تمام عمرش دیده بود.پس لبخندی زد و در موقع مناسب روی گاو پرید و دستش را دراز کرد تا دم گاو را بگیرد اما گاو دم نداشت!!


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/10/26 توسط Ehsan | نظر

سلام

متاسفانه دوست عزیزمون "نازنین" استعفا دادن و از پارسی بلاگ رفتند

امیدوارم که هر جا هستند موفق باشند.


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/10/25 توسط mohammad | نظر

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره درو افتاده برده شد. او با بی قراری به درگاه خداوند دعا کرد تا او را نجات بخشد،او ساعت ها به اقیانوس چشم می دوخت،تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی آمد.

سر آخر تصمیم گرفت کلبه ای کوچک خارج از ساحل بسازد تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از جست و جوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت. دود به آسمان رفته بود؛ بدترین چیز ممکن رخ داده بود. او عصبانی و اندوهگین فریاد زد:«خدا چگونه توانستی با من چنین کنی؟؟»

صبح روز بعد با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیکتر می شد از جا برخاست،آن می آمد تا او را نجات دهد.

مرد از نجات دهندگانش پرسید:چطور متوجه شدی که من اینجا هستم؟؟

آنها در جواب گفتند:ما علامت دودی را که فرستادی دیدیم!!


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/10/25 توسط  | نظر

http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/52969123.jpg

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو ، که روی شاخه‌ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بو ست
نه،

  هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف نمی رهانددلم شکست

 


نوشته شده در تاریخ جمعه 91/10/15 توسط Ehsan | نظر

 


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/10/13 توسط  | نظر

به نقل از Worldwide Boxoffice ::::

فروش جب تک هه جان تا پنجاهمین روز اکران :::

JTHJ Completed 5O days !
.
JTHJ a Worldwide Blockbuster!
INDIA -123.58cr *nett*
Overseas-90cr
.
255cr Worldwide *Gross*

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

جدیدترین اخبار از چنای اکسپرس

دومین مرحله فیلمبرداری فیلم جدید شاهرخ خان در مهاراشترا به پایان رسید

گروه فیلمبرداری برا ی گرفتن چند صحنه دیگه به گوا بر میگردند که قراره چند صحنه مهم در اونجا فیلمبرداری بشه 

اما بشنوید از فیلمبرداری های انجام شده

شاهرخ و دیپیکا اهنگی رو تحت نظر فرح خان اجرا کردند .فیلمبرداری این اهنگ 4روز طول کشید .اونطور که منبع میگه شاهرخ در تمام اهنگ یه لباس سفید بر تن داره و دیپیکا لباس های رنگارنگی رو بر تن میکنه.شاهرخ دیپیکا رو در دستاش حمل میکنه و او رو به معبد میبره.


در قسمت دیگر این اهنگ,شاهرخ و دیپ در کنار یک دریاچه دیده میشن .این یه اهنگ پر انرژی و رومانتیکه و یه چیزی تو مایه های اهنگ "Dhoom Taana" از فیلم ام شانی ام.

اسم اهنگ اونطور که از شعرش پیداست چیزی در مایه های "Uda Uda Uda" است هر چند میتونه اسم این اهنگ کاملا متفاوت باشه

این اهنگ عشق شاهرخ و دیپیکا رو نشون میده.

منتظر خبرهای جدید تر از فیلم باشید.


boxofficecapsule
جدیدترین اخبار از چنای اکسپرس  دومین مرحله فیلمبرداری فیلم جدید شاهرخ خان در مهاراشترا به پایان رسید  گروه فیلمبرداری برا ی گرفتن چند صحنه دیگه به گوا بر میگردند که قراره چند صحنه مهم در اونجا فیلمبرداری بشه   اما بشنوید از فیلمبرداری های انجام شده  شاهرخ و دیپیکا اهنگی رو تحت نظر فرح خان اجرا کردند .فیلمبرداری این اهنگ 4روز طول کشید .اونطور که منبع میگه شاهرخ در تمام اهنگ یه لباس سفید بر تن داره و دیپیکا لباس های رنگارنگی رو بر تن میکنه.شاهرخ دیپیکا رو در دستاش حمل میکنه و او رو به معبد میبره.  در قسمت دیگر این اهنگ,شاهرخ و دیپ در کنار یک دریاچه دیده میشن .این یه اهنگ پر انرژی و رومانتیکه و یه چیزی تو مایه های اهنگ "Dhoom Taana" از فیلم ام شانی ام.  اسم اهنگ اونطور که از شعرش پیداست چیزی در مایه های "Uda Uda Uda" است هر چند میتونه اسم این اهنگ کاملا متفاوت باشه  این اهنگ عشق شاهرخ و دیپیکا رو نشون میده.  منتظر خبرهای جدید تر از فیلم باشید.   boxofficecapsule

منبع.فیس بوک.کینگ king srk


   1   2   3      >
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

تمام حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن می باشد.

اسلایدر

دانلود فیلم